söndag 3 februari 2013

Man får väl fortfarande äta lutfisk eller ???

Idag har det varit en söndag med mkt städning, tvättning, mockning i stallet samt mat till famliljen på min agenda. Vardagsrummet behövde verkligen ses över ... efter gårdagens "popcorn - framför TV:n  kväll ".
Det känns dock bra att det blev gjort.
Till middag åt vi äntligen lutfisk ..  vi har inte hunnit med det under julen så det fick bli nu istället, men det smakade bra fastän julen är över.
Nu så har alla tre barnen precis somnat, Günther är ute och tar hand om en jägare ifrån trakten som skjutit en vildsvinsgalt och jag skall faktiskt ta och sätta mig framför TV:n och titta på en film ... det händer nämligen inte så ofta ... men idag unnar jag mig det.
Foto tagit i vår allé för några dagar sedan!

 

Inga kommentarer: